Oj Oj!!

Oj oj här var det dålig uppdatering. hehe så kan de va ibland men har varken haft tid eller lust dessa dagar. Men nu tänkte ja slänga upp ett inlägg.
Har skrivit ut lite foton nu ikväll :) Fick ju en fotoskrivare av min älskling. Mycket roande och fina bilder blev det :)
Jag har jobbat hela julhelgen så det är skönt att den är över och nu är man ledig nyårshelgen. Underbart! Vi firade jul med min familj på juldagen det var mycket trevligt men synd bara att mor min blev dålig :( Men skönt att hon är bättre nu :)
Tackar så mycket för de fina julklapparna jag/vi fick. Fick gosa kuddarna ja velat haft trodde ja inte skulle få dom för dom var slut på hemtex, men det visade sig att min underbara storebror och svägerska köpt dom åt oss :) Vi fick två vita och det är dom som har gott åt, men köpte här om dagen två såna kuddar till fast gråa :) Skit mysiga är dom :)


Fotoskrivaren :)



Idag har jag jobbat efter det blev det gymmet. Har fått ett present kort av Gunnar och Dessan så nu ska jag följa med dom och gymma i en månad fick man prova på :) Så nu jäklar ska här tränas ordentligt. Ska dit imorgon igen innan jobbet och då kanske det blir lite simning med. Så tack så jätte mycket mina fina töser♥

Direkt när ja kom hem var ja tvungen att tvätta hade tvätt tid vid fem så det var bara att köra igång.

Nu ska ja kolla på Gröna milen på tvn :)

Ha de bra kramar

Fick ett fint Julkort :)

Inte så lätt att ta kort på kortet :P hehe men jätte fin är den med fina Melwin på♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0