Städar dag och myskväll!

Igår blev det en riktig städar dag. Blev riktigt fint här hemma fick fram granen och slog in packet oxå. Så nu är det riktigt juligt här hemma :)

Våran fina gran:)



På kvällen kom Anna, Dessan och Hanna förbi vi hade lite myskväll kollade stuga till sälen vi var tvungna att byta för de skulle renovera i den stugan vi bokat tidigare :P Efter det kollade vi på Casper oj va längesen man såg på den filmen. Juste det blev även en liten brand här hemma i mitt geleljus det brann i hela den och brandlarmet gick igång och ja revner brandlarmet så lite av taket följde med och pluggen som den satt fast med haha så kan det gå. Men snacka om tur det kunde ju fan i mig fattat eld på mina nallar och tapeten så jäklar sikken tur man hade. Så tänd aldrig geleljus för bövelen farligt säger jag bara..

Nu ska jag göra mig iordning för ska ner på stan en sväng med Pernilla och Melwin ska se om ja hittar de sista julklapparna. Så man blir klar nångång. :)

Ha en bra dag♥

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0