Inredning!

Allt blir bara bättre och bättre. Börjar bli riktigt fint här hemma men har lite grejer kvar att fixa tills jag är helt nöjd :)

Vardagsrummet är snart klart bara ny matta, soffbord och databord sen är jag nöjd med det rummet.
Nästa projekt är sovrummet tror jag.

Detta vill ja ha till sovrummet:


Sängram och sänghylla/huvudgavel som man kan dölja och dra ut när man vill ha någe :)
Huvudgavel/sänghylla - 1595kr
Sängstomme- 1795kr


Lånad bild!
Typ någe sånt här vill ja nog ha i sovrummet med. Får se om de finns på jysk idag kanske :) Vet att det är rea på spegeln och även på bänken så det är nog inte så säkert att de finns kvar men man kan ju allt hoppas :)


Lånad bild!
Typ en sånhär spegel fast vit tänkte ja inhandla om de finns fast denna färg var fin med ju:) Tänkte ha den i hallen över våran byrå. Kan nog bli snyggt antingen denna storlek eller den mindre vet inte riktigt vilken som blir snyggast. ;)

Nu ska ja sätta igång att damsuga och torka golvet för snart kommer soffan hoppas jag :)

Ha de bra


Kramar♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0