Tidsfördriv!

01. Gjorde du något förra året som du aldrig gjort förut?
Hm det var väl första trippen till Ullared som vi bilade upp och sov kvar. Annars så kan ja inte komma på någe.

02. Höll du några av dina nyårslöften?
haha ja men de höll inte så länge varade i några månader och den andra har jag inte alls höllt för inte har jag något körkort inte! Men detta år ska ja fasiken ta det! Det är bara så.

03. Blev någon/några av dina vänner föräldrar år 2010?

Ja, jag blev faster lilla Melwin kom till världen♥



04. Dog någon i din närhet?
Min mobror Jörgen R.I.P

05. Vilka länder besökte du?
Turkiet



06. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Ny säng, ett körkort.

07. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Den 2 augusti när Melwin kom till världen.

08. Vad var din största framgång 2010?

Ingen aning hehe

09. Största misstaget?
Gjorde inga misstag som ja kan komma på.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Stuckade foten på en tränings match och blev sjukskriven i 2 veckor inte alls kul. Skönt att det är bättre.

11. Bästa köpet?

Divan soffan helt klart :)



12. Vad spenderade du mest pengar på?
Soffan, Turkiet resan, Ullared. Kanske?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja det tror ja men kan inte komma på något speciellt tillfälle.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Mikrofonkåt kanske med September ;)

15. Var du gladare eller ledsnare förra året jämfört med tidigare år?
2009 var väl inte det bästa året. Så helt klart 2010 var ett mycket bättre år så gladare det året :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest och åkt nånstans med sambon♥

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget

18. Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med min familj.

19. Blev du kär?
Har ju min älskling som jag är kär i♥

20. Favoritprogram på TV?
Finns många bra program som ja följer :)

21. Bästa boken du läste?
Fy på mig har inte öppnat en enda bok förra året inte vad ja minns iaf. Läser sällan böcker.

22. Största musikaliska upptäckten?
Hm? hehe

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar ;)

24. Något du önskade dig men inte fick?
Hm?

25. Vad gjorde du på din födelsedag?
Om jag det kom ihåg. Tror det kom gäster hem till oss.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
jag är nöjd med året som gott, men ett körkort i handen hade ju iofs varit skönt.

27. Hur skulle du beskriva din stil?
Ja du haha inte så där väldigt märkvärdig.

28. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, sambo, familj <3

29. Vem saknade du?
Min morbror♥

30. Den bästa nya människan du träffade?
Måste då säga att ja träffat en massa underbara människor när jag började i Valla♥ Så det var inte bara en ny människa ja träffa utan ett helt lag :) Som är hur sköna som helst♥


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Fasen Mallan! Du ska veta att jag är glad att vi "träffats igen"! Tycker det är skitkul att jag har fått kontakt med dig igen, efter skolan! :)



Puss på dig! <3

2011-01-02 @ 01:49:45
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0