Alla <3dag.

Idag är det Alla ♥ dag. Det ska jag fira med lite träning. Ska snart ut på konstgräset och röra på sig ska bli skönt. Sen ikväll blir det en massa mys med älsklingen♥
Har försökt städa idag men har mest plockat undan, får fortsätta med resten imorgon om jag orkar:)

Härlig dag idag solen skiner:)

I helgen har det varit en massa slappande och fixande med photoshop försöker som sakt lära mig det, så jag kan fixa om min blogg själv sen:) Ska nog köpa mig det med sen när pengarna kommer in. Det är lite knepigt de där men man lär ju sig nångång.
Så nån dag kommer bloggen vara i ombyggnad, så kommer säga till elr så märker ni förändringen. Hehe..

Fan oxå börjar få munsår hatar verkligen den skiten, det är så grymt obekvämt. Sticks och dunkar i läppen AJAJ..



Dags att byta om.

Ha en bra alla ♥dag.
Pusskram
//Mallan♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0