Hårdkörning.

Har varit och tränat fotboll, guu så skönt det var och snacka om hårdträning. Kommer nog kännas en hel del imorgon men det är isf värt det:) Många planer planeras inte bara tränings matcher.. *Me Like*


Detta kan ju inte bli bättre kommer jobba vidare på igelkotten, trodde detta var min sista arbetsdag men det var det inte:) Såå jäkla GLAD:D

Va och pratade med min chef, hon fråga hur det va med mig oså. Fick även en fin bukett med blommor. Är väldigt omtyckt av henne och det är ju bra det:) Hon sa att hon kommer sakna mig osv allt var bara sorligt.

Men sen vid kl: 16.oo så ringde min chef, hon sa att hon hade en jätte god nyhet. Jag är uppe i las listan så det va min tur att ha förtur och hon fråga om jag ville gå på ett vik på demensboendet på Kotten. Fy va glad jag blev och chefen blev jätte glad över att hon får behålla mig. Detta kunde ju inte bli bättre än så här. Så jag börjar på tisdag på nya stället elr nytt o nytt har varit där förut så där är jag varm i kläderna.:) Allt går åt rätt håll nu iaf:) WEEEIII

 

Dags att hoppa in i duschen:P På tiden kanske va ju ca två timmar sen

man kom hem;)

Tjaoo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0