Härligt.

Gick upp skapligt idag, skulle med Pillan till ksk på ultraljud.. Oj vilken upplevelse det var.. Såg verkligen det lilla fostret och det var aktivt med och rörde på sig och hade sig.. Nu har man verkligen insätt att det är på riktigt.. Har inte riktigt insätt det förens nu och det ska bli spännande och se vad de är för bebis som ligger i magen:) Men det är ju ganska många månader kvar. Men det går ju fort:P hihi
Tack för att jag fick följa med det var en upplevelse som jag inte kommer att glömma..

Efter ul besöket så drog ja hemåt och la mig och vilade det var skönt.. Vid halv tolv så ringer mamma och frågar om hon och mormor får komma över och fika lite. Det är ju inte ofta det händer så jag blev jätte glad att dom ville komma på lite fika så det var mkt trevligt♥

Nu har jag tränat lite här hemma och grejat och donat. Laxen är klar så nu ska jag äta:)
Ska bli gott. Mums..



Malins Lax med grillade grönsaker/rotfrukter!

Lax file elr färdiga bitar
grönsaker frivilligt
ex. tomat, paprika, lök, färska champinjoner, morötter.
Citronpeppar

Gör såhär:
Olja lite grann i en ungsäker form. Krydda laxen med citron peppar.
Lägg laxen i formen.
skär grönsakerna/ rotfrukterna i bitar, lägg i samma form som laxen.

Sätt ungnen på 200g
ska stå där ca 20-30min.

Smaklig måltid:)


Puss & Kram
//Mallan♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0