Puuh.


Då var näst sista arbetsdagen avklarad. Imorgon är den sista. Känns inte alls kul. Men det är bara och vänta o se till man kommer högre upp på las listan så det är min tur att få en tjänst:) Så inget är ju omöjligt bara surt att få börja på ett nytt ställe men hellre det än att vara arbetslös för länge.
As skönt iaf att Älsklingen fick behålla sitt jobb..♥

Får se om jag orkar träna av mig lite här hemma sen. Men det tror jag nog att ja kommer göra. Men har varit lite slarvig med mat och alkohol fronten. Så det måste bli bättring på. Så inge mer alkohol på ett tag nu, man kan ju som sakt ha kul utan den drycken. Eller iaf jag. ;) Plus att det är inte alls lika kul att festa längre har tröttnat på det. Visst det är kul någon gång, men inte jämt. Det pallar man väl inte iaf inte jag + att det är dyrt att supa. Det är som att slänga pengarna i sjön igentligen haha..
Men jag ska fortsätta mitt race och köra på för än har ja inte uppnått sexpacket;) hehe
Men den kommer nog snart med denna träning som man får från fotbollen och all träning här hemma.

Shit hörrni visste ni att vi har snart våran första tränings match:) Är Redan den 21 Februari mot Vingåker på konstgräset. Inte illa det inte.. Så jäkla kul det ska bli..:)
Så ca 8 tränings matcher innan seriestart.. Det kommer bli så himla bra det här. Like it alot♥

Va på team sporita idag efter jobbet va tvungen att köpa mig lite t-shirts och ett komplett träningsställ eftersom vi kör ute med. Vilket var väl behövligt när man tränar mkt så man har ännu mer att byta med. ;)



Göra lite nytta kanske:)
Take Care♥
//Mallan♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0