Tralalaaa.

Då var det söndag igen då.. Jag hade en rejäl sovmorgon idag vaknade vid halv tolv shit det va längesen man sov så länge men det var det värt idag..
Igår var vi i Norrköping och shoppade lite jag hittade leggings, tröjor, bh, m.m. Vart lite fattigare i kassan men det var de värt:) Man får unna sig ibland.
Efter Norris så drog ja hem till Pillan gjorde oss iordning och förferra lite. Mkt trevligt.. Sen fick ja hjälpa Alec och Hanna med sminket vart mkt bra.
Efter allt detta så bar det iväg till Ira på lite födelsedags partay, för henne och Anna mkt trevligt och mkt skratt var det. Men tyvärr så vart det ingen utgång för min del hade varken ork elr lust att gå ut.. Suget bara försvann.. Det var skönt att komma hem skapligt och nanna kudden vill ja lova:)

Tack för denna härliga kväll brudar♥
Fler bilder kommer såsmåningom upp på Fb..



Snart är det dags för mig att byta om ska ta på mig mkt med kläder så jag inte blir frusen haha.. Ska träna på konstgräset idag gillart skarpt:) Så hoppas det bli skoj.. Men det tror jag nog att det blir;)..

Fick ledigt imorgon, ska följa med svägerskan på Ultraljudet fan va kul och intressant det ska bli:)
Tack för att jag fick följa med Pillis:) ♥




Nä ni dags att byta om till träningskläderna!
Hoppas ni haft en bra helg..
Puss & Kram
//Mallan♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0