Kärlek<3

Försökte mig på en städning idag fick lite saker gjort, men är inte helt klart tappade lusten. Hatar verkligen att städa.. Såå tråkigt är de.. Men får se om ja får lust snart igen skönt när det är klart..


Bjuder såklart på denna gamla bild;)

♥Ikväll blir det lite fredagsmys med älsklingen, vi ska fundera ut någon smaskig mat och film. Mys Mys♥
♥Idag firar vi även 5år 7månader, snart inne på vårat sjätte år. Tiden går fort♥.
♥Du är min stora kärlek♥
♥Älskar dig♥


♥Imorgon ska vi tvätta och på kvällen ska jag umgås med mina sötnosarr♥
♥Blir mys pys kväll ska bli så trevligt, ser redan framemot det♥



Fortsätta med städningen kanske?:s
Inget jag har lust med booooring!!

Men måste görat!!

Trevlig helg!!
//MALLAN♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0