Tjabba Anna gästbloggar en sväng här:p

Hejsan Mallans klantiga ”Blonda” kompis Anna här:D

Tänkte göra ett liten inlägg har lovat ett tag nu men jag har inte fått arslet ur vagnen förs nu hehe.

Kan berätta om hur mallan o jag träffades: Började sommarjobba på sjukhuset o träffade en tjej hon heter camilla som spelade fotboll o hon undrade om jag inte ville börja för dom behövde mer folk jag är ju inte den som en den o jag va/e sjukt fotbolls intresserad mest av herr fotboll:P så jag följde med o träffade några sköna brudar va lite stelt o pirrigt men dom va snälla:D det fanns en tjej där som bodde i stan precis som jag o vi började åka tillsammans ut på träningarna (vi var dom ända som bodde i stan) så vi började snacka o så där o kom bra överens.

 

Men det va först efter en fest som vi började umgås på riktigt vi va båda bjudna till samma fest o mallans kompisar gick hem lite tidigare så det blev så att mallan va med mig, jag råkade dricka för mkt blev pang full o spydde o greja o mallan va så söt o snäll o tog hand om mig o höll mitt hår :D hihi måste ha vart skit nasty men hon va så snäll :D pappa kom o skjutsade hem oss o jag kommer ihåg att han släppte av henne på fel gata men hon sa att det inte gjorde nåt hihi sen efter det så har vi vart o är helt sjukt bra vänner  finns ingen som hon en riktig pärlan världens bästaste :D♥

Det va så jag träffade o lärde känna henne så nu vet ni det  om ni undrade haha

Det va det bästa jag gjorde att börja med  fotbollen har lärt känna vänner för livet där som e helt underbara har så kul med er :D♥

Vet inte vad jag ska skriva mer men blir kanske fler gånger :P

Puss o kram Anna Panna♥

 

mår som en princessa:D Mallans hem blandning ice the och sprit mumsigt:P

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, bar där..

kul att du äntligen tagit tag och gästbloggat lite annisen ;)



vilken pärla du är Mallan..

vet ju dock att anna också är rätt duktig på att hålla håret när man spyr.. Hmm, talar jag av eger erfarenhet nu!? hehe :p



Ha de bra sötisar. love, puss puss <3<3<3

2010-02-25 @ 22:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0