Mys Fredag<3



Idag mår jag mycket bättre. Är inte lika förkyld som jag varit hur skönt som helst att kunna andas ordentligt genom näsan:)


Tack Anna för presenten jag fick igår så jäkla klockren var den. Jag garvar ihjäl mig bara jag tänker på den. Hon gjorde en hemma gjord present kan inte riktigt förklara hur den såg ut och så. Så det håller ja för mig själv, men den va så jäkla bra för att vara sant. Så smart och rolig du är Anna. Tack hjärtat♥

Det ser ut att vara fint väder ute solen skiner. Ska nog gå ner på stan ensväng sen och titta lite. Får se om Hanna och Pillan vill följa med och fixa det vi skulle fixa;)

♥Ikväll så blir det myspys med älsklingen min♥ Ska bli så mysigt att tillbringa denna kväll med dig♥ ♥Älskar dig så♥
Ska nog fixa god mat oså med. Men frågan är vad man ska laga hm? hihi


Imorgon blir det nog en sväng till Norris, ska se om ja hittar någe till kvällens festligheter. Annars så blir de någe ja har hemma:) Alltid ett problem det där med kläder och grejs men det ordnar sig alltid tillslut.

På söndag kommer man kanske inte må så bra men då ska vi träna på lite konstgräs om vädret tillåter det, hur kul som helst att få komma ut:) Bäst man tar på sig ordentligt så man inte blir sjuk igen, för det vill jag verkligen inte bli igen.


Dags att slita sig här ifrån och göra lite nytta:)
Trevlig helg Gott Folk.

Puss o Kram
//Mallan♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0