26/1 idag, imorgon löning:)

Jag gick upp kl 07.30 va hur pigg som helst vilket jag inte riktigt fattar men brukar ju oftast gå upp klockan åtta. Det är faktiskt skönt att komma upp tidigt dagen blir liksom längre på något sätt. Jätte skönt är det att inte sova bort hela dagen. Har gjort detta nu i en månad och jag njuter av min nya livsstil. Jag mår så mkt bättre av det. Vill inte gå in i gamla vanor igen borta med det nu.
Har tok fastnat i låten i gamla inlägget går om och om här hemma haha. Men jag va inne på Yazminas blogg och hittade denna låt fastnade för den oxå, skön party låt:)


Känner mig nervig och dann allt är jobbigt, men vet att detta beslutet är helt rätt. Måste tänka på mig själv och att jag ska må bättre oxå och det gör jag inte om inte detta sker. Så idag blir det en förändring. Så jag har bestämt mig nu.. Det kommer kännas mkt bättre imorgon igen det vetja.


Aja nog om detta hoppas allt är bra med er kära läsare och att ni mår bra och allt är på topp:)

För det hoppas jag att ni har:)

 

Take Care

//Mallan♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0