3kg lättare.

Oj oj va veckan gick fort bara susade förbi fortare en kvickt. Men skönt det. Nu är man 3kg lättare och det är ju inte dåligt de heller, jag mår så grymt bra ska ni veta. Och detta kommer jag hålla och fortsätta med.

Idag var ja och testade på mammas Puls/baspass på friskis det va grymt skoj:) och det är ju alltid lika skönt att röra på sig med. Nu sitter man här mätt i magen och kollar lite runt på internet. Har även en fågel på huvudet haha
Det är så kul att greja med håret och busa med hårspännet haha.
Han håller på och bråkar här på tangenterna så ja knappt kan skriva, han tror att han äger allt haha, .



Ikväll så har jag ätit detta.


Tomat & Paprikagryta med tonfisk.

Detta kan jag verkligen rekomendera as gott och nyttigt:) Bra att äta till kvällen.

Här är receptet på denna!

2pers

Ingredienser:

4 Tomater (300g)

3 Gröna Paprikafrukter (375g)

2 Gula Lökar

1 Persilja

2 TonfiskKonserver

 

1. Skålla tomaterna, drag av skinnet & dela dem i klyftor.

2. Kärna ur paprikorna & skär dem i klyftor.

3. Skala lökarna & hacka dem grovt.

4. Woka allting och strö på ett klippt persilja till severingen.

Svårare än så är det inte:)

Lycka till=)

 

Puss & Kram

//Malin♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0