Ny Vecka.

Jaha då var det måndag igen då. Idag så är jag ledig vilket är mkt skönt när man har träningsvärk men det var sjukt värt det:)
Jag började denna dag med att väga och mäta mig, det blev ett mkt bra resultat. På fyra veckor har jag gått ner 5 kilo i vikt och måtten har minskat en hel del. Mina lovhandles har blivit hela 6 cm mindre kan bara bli bättre och bättre nu är så grymt stolt över mig själv. Så på fredag ska jag fira mig och unna mig en massa skoj:)
För det är jag verkligen värd♥

Ni ska få se en före och efter bild så får ni se om det blivit någon förändring;)

FÖRE                                                                                                           EFTER

Men än är jag inte nöjd min mage ska bli helt slät rak;) Så måste pumpa mer mage:)
Men det har hänt lite ser och känner jag. Det känns så grymt skönt ska ni veta jag är såå stolt över mig själv;)


Med bara rätt kost och regelbundna måltider+ mkt vatten ska man dricka minst 8glas om dan till varje måltid +träningar så kan man uppnå resultat, man ska inte behöva svälta sig själv med soppor eller med andra dieter. Det går såå bra utan det. Visst jag har kört med one week en vecka men det var bara för att komma igång med mina rutiner och det vill ja lova det gav mig en kick till att fortsätta hålla måltiderna i chack. Man ska minska på måltiderna med och äta lite mindre än vad man gjort. Jag skämtar inte om detta allt detta är sanning ni som inte tror mig att detta inte går så jag gjort men som ni ser så går det med lite motivation så klara man av detta:)
Ett tips planera vecka för vecka vad du/ni ska äta och handla hem till dom rätterna så har man lite koll på vad man stoppar i sig:)
Man får så mkt kreddit av vänner, familj och pojkvän det Tackar jag för man vill bara fortsätta när man får uppmuntriga kommentarer att man är duktig osv alltid så kul att höra:) Ni har varit ett mkt bra stöd igenom detta TACK♥♥


GE MIG FREDAG♥


Puss & Kram
En Happy
Malin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0