Hälsosammare Liv.

Jag började mäta mig överallt på kroppen, vägde mig med i söndags gjorde mig även ett matscheama för denna vecka. I måndags så började jag mitt hälsosamma liv, så nu ska Jag äta regelbundet och träna regelbundet.
Nu har det gått tre dagar och det känns jätte bra i både kropp och själ. Men de va riktigt kämpingt första dan i måndags. Men den dan gick vägen den med.
Jag kör just nu med en diet one week för att komma igång med regelbunden kost, och den hjälper mig hålla dessa tider så jag började med denna. Sen ska ja försöka köra utan den och det ska ju inte vara några problem. Har kört på detta engång förrut. Men detta ska jag verkligen hålla nu.=)

Jag kan rekomendera en bra blogg som det står bra och intressanta saker i Dieten

Om ni vill veta mer vad jag äter osv så är det bara att fråga elr så kan jag skriva lite om min kost med i bloggen. Men va inte rädd för att fråga=) För frågar man inte så får man ju inga svar.

Mina måltider:

07:00 Frukost
10:00 Mellanmål då blir det en smootie
12:00 Lunch
15:00 Mellanmål
17:00 Middag
mellan 19:00-20:00 Mellanmål


Träning då kör jag med min Orbitrec och min andra maskin som ni ser här nedan. Kör även genom mage, rygg, ben, armar, rumpa. Dessa övningar ska jag försöka göra varje kväll elr morgon. Har kollat på lite övningar som finns på youtube oxå och där finns det mkt bra övningar som man kan göra + att de visar hur man ska göra med och vilka muskler man tränar:) Kalas bra jue. Extra plus till Youtube hihi. Lägger upp dem oxå=) Efter detta inlägg så de kommer över detta inlägg så får ni se lite övningar som ja gör med:) Tränar ju annars fotboll men just nu är det uppehåll så då kör ja med detta så länge med.
Jag kommer nog skriva lite mer ang min träning och kost här i bloggen för att få skriva av mig lite och om det blir några framgångar men även motgångar.



 

Pussar och Kramar
//Mallan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0