Förändring/Fundering.



Äntligen så är jobbar helgen över. Imorgon är jag ledig ska bli skönt=)

Idag har jag jobbat till fyra sen drog ja iväg och träna lite med Valla, det va as kul och as skönt ska ni veta. Funderar starkt på att byta lag. Kände sån lättnad och glädjen var tillbaka till varför jag igentligen spelar fotboll för att det är kul och den känslan hade jag idag när jag tränade med dom. Det skulle vara så skönt att byta pga för det första mer folk som spelar plus att man inte behöver känna att man MÅSTE vara med på varje match och att man ska kunna få åka utomlands utan att få en massa skit pga att man har semester. Vill inte känna så elr känna skam pga att man missar matcher osv osv. Det är mer saker som jag inte tänker skriva här.

Det var en grym träning med för den delen vilket taggar till en ännu mer och man är så motiverad:) Men som sakt inget är säkert ännu men funderar starkt på att göra detta. Tänker på mig att jag ska må bra och jag mår nog så mkt bättre av denna förändring i mitt liv. Om det inte blir detta så kommer jag nog sluta helt med fotbollen för jag pallar verkligen inte med om detta fortsätter.


Ikväll efter jag kom hem från träningen så blev det tacos till mat ojoj va gott det var, längesen man åt det:)
Så nu sitter jag här framför dumburken, men funderar starkt på att gå och lägga mig när som helst nu är jätte trötter. Så jag säger


GODNATT OCH SOV SÅ GOTT allesammans♥
Take Care
//Mallan♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0