Gi Måltiden.

Idag gick jag upp vid sju. Ställde mig på orbitrecen och körde på den i ca 15min, efter det pumpa ja lite rumpa, mage osv det gick bra. Efter det tog ja min morgon drink. Tog mig en banan vid tio. Annars så brukar jag göra smooties och dricka vid tio men jag orkade inte göra en sån idag men ska nog göra de sen på efm. Snart så ska ja börja med luncen det blir fullkornspastasallad med kräftskjärtar & Dill.



Här är receptet:
1port
100g fullkornspasta
100g kräftskjärtar i lake
1 liten knippa dill
1/4 rödlök
50g kokta gula elr gröna bönor
3msk creame fraich

Salt och peppar
gröna salladsblad

Gör så här:
Häll av laken på kräfskjärtarna och dela dem i mindre bitar. Hacka rödlöken och dillen fint.
Dela bönorna i mindre bitar.

Blanda alla ingredienser i en skål och smaka av med salt och peppar. Lägg upp
på tallrik med gröna salladsblad.

Smaklig måltid:)


Ska nog sätta igång med denna mat nu, så jag orkar med och fixa och dona här hemma för det måste ju vara lite fint imorgon när Stoffe får lite gäster hem hit.
Gu va åren går Stoffe fyller 23 år imorgon och ja fyller om ca en vecka och blir 22år. Det är lite skrämmande faktiskt men de är ju så man blir ju bara äldre och äldre hihi.

Ikväll så ska ja hänga med brudarna och kolla på fotboll i duveholmshallen:)
Ska bli trevligt.


Nog om detta Skriver nog lite senare sen.
Take Care Everyone
Puss //Malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0