Hoppas på ett bra 2010.

Nyårsafton va kanon mkt trevligt och mkt god mat:) Tack för den kvällen♥


Fler bilder finns på FB

2010 Kommer nog bli ett ännu bättre år!
Jag har mina planer för detta år. Jag hoppas allt går vägen och att jag fixar detta. Så på måndag börjar allvaret. Mer säger jag inte. Hehe.

Va ska man skriva mer?? Jag känner mig helt tom i hjärnkontoret just nu haha.

Idag har jag inte gjort så mkt bara slappat och tagit det lugnt. De blir fortfarande så med, så fråga raringen om ja skulle med ut men de pallar ja inte tycker inte sånt är så kul längre, ser ingen mening med o supa o spendera en massa pengar på dricka o inträde. Har tröttnat på det och så kommer det nog vara ett tag nu.. Mkt mysigare med myskvällar och sånt:) hihi Man mår ju inte dåligt dagen efter heller så det uppskattas:)
♥♥♥♥

Jag tänkte ju städa lite idag ju men kom inte så långt, hade ju velat plocka ner julen. Men får ta det någon annan dag tror ja.

Take Care
//Malin♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0