Smoothie.

Nu har jag gjort mig en Tropisk Smoothie. Den ska jag dricka imorgon.



Här är Receptet på denna!
2 Glas
1 Mogen Papaya, skalad, urlärnad och hackad
1/2 Färsk Ananas, Skalad och hackad
1 1/2 dl Sojamjölk
3dl Sojayoughurt

Lägg samtiiga ingredienser i en råsaftcentrifug elr mixer och kör blandningen slät.

Häll upp i ett glas, dekorera med hela ananasbitar och servera.

TROPISK SMOOTHIE!
Ananas och Papaya innehåller höga halter av antioxidanter och
dessutom enzym som stimulerar matsmältningen.

Lycka till=)

Nu ska jag lägga mig och sova imorgon är det ju en ny dag.
Och då fyller min älskling år med♥
Jag jobbar till fyra sen blir det lite firande på kvällen med lite mys och kärlek♥
Älskar dig♥ Saknar dig med för du är ju på jobbet nu:'(


har städat och fixat idag och det behövdes vill jag lova. Så nu glänser det överallt hihi
Kom för ett tag sen hem från specce cuppen. Det va skönt att komma iväg lite men det gick det inte så bra för Gropptorp de va synd det. Men för KsK gick det bra för så det va bra det iaf. Tack för ett trevligt sällskap mina små Änglar♥


Nu är det dags att krypa ner under täket och ringa till min Älskade
och bubbla lite med honom innan man somnar:)♥♥

Natti Natti på er!
ByE ByE
//Malin♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0