Typiskt.



Jaha så har man åkt på en förkylning inte alls kul. Jag som hade tänkt träna idag men det sprack fortare än kvickt. Vill ju inte att detta ska bli värre så står över träningen idag men följer nog med och tittar på alla flitiga som tränar. Ni som inte redan vet detta så har jag bytt lag till Valla, känner att detta valet stärkte mkt mår så mkt bättre nu och all den gnistan för fotboll har kommit tillbaka. Riktigt bra hårdträning är det med så det är bara en massa extra plus för det, känns verkligen att man tränar ordentligt nu. Plus att man känner i kroppen att man tränat hårt med det gillar jag skarpt.
Allt har gott så fort, vi har redan blivit inskrivna, testat overaller,vi fick vara med på läger oxå i mars, massa träniningsmatcher m.m. Kan ju inte bli bättre än såhär:) Snygg overall ska man få den va så skön och snygg med:) Åh va allt är kul nu som har med fotbollen att göra. Jag gjorde verkligen rätt val:)

Nu har jag ätit lite lunch blidde lite rester från igår tacos det va jätte gott:)
Snart ska jag iväg ner till Mamsen och fira henne lite. Sen hem o ta de lugnt.
Vidare och kolla på träningen förmodligen.

Vila lite nu.
ByE ByE♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0