6år tillsammans <3

 

 



Va åren går fort. Idag har jag och min älskling varit tillsammans i hela 6år. Inte illa det inte :) Och fler år lär det bli. Jag är så lycklig att jag har dig i mitt liv älskling. Du är så underbar på alla sätt.

En dikt jag fick av dig och som ja behållt sen den dagen jag fick den av dig.


Min Kärlek till dig!
Du blev som ett ljus i ett hus. Du lyste upp hela rummet så att man kunde tro att solen kommit in.
Du är min ängel. Du är helt underbar, du är det bästa som hänt mej, hade inte du dykt upp i mitt liv de inte varit värt att leva, nu saknar man dig så fort du inte är hos mej.
Jag älskar att hålla om dej i min famn, vill inte släppa taget om dej vill att du ska vara hos mig för alltid.
Varje gång jag träffar dig slår mitt hjärta som aldrig förr...
Min kärlek till dej är obeskrivlig, det är som om orden jag älskar dig inte räcker till.

♥Jag Älskar dej nu och föralltid♥



♥Lite bilder på oss under åren♥




♥Du är underbar på alla sätt♥

♥Love you so much♥

//Malin♥




Kommentarer
Postat av: Hanna

sweet!!!

Grattis till er!!

Ni är ju bara sååå sjukt söta ihopp!!



2010-07-19 @ 22:06:56
URL: http://lialvthe.blogg.se/
Postat av: Mallan<3<3

Tack så mkt Hanna :) <3

2010-07-20 @ 11:11:41
URL: http://maaliinjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0