Jobb jobb åter jobb!

Ja ni nu har jag inte skrivit på ett tag. Beror på att jag har varit så grymt trött, kroppen håller på o ställa in sig på jobbandet hehe. Så jag har varken haft tid eller ork att blogga. Men nu gör jag ett inlägg. Vad har jag haft för mig då hm? I torsdags började min första arbetsdag, kändes hur skumt som helst att vara tillbaka igen men det gick galant. Har så snälla arbetskamrater så den dagen svichade iväg. Drog iväg till Älsklingen som meckade lite på sin hojj han skulle byta olja oså. Så var där och gjorde honom sällskap.
Sen blev det lite latting med brudarna, och ja var som vanligt hungrig och fick köra på tom mage inte alls bra. Hann inte äta någe. Efter lattjandet så drog vi och handlade lite på willys o kvantum.

I helgen har det inte hänt så mkt för mig har jobbat och stått i. Men i fredags efter jobbet så var jag så grymt rastlös så drog iväg på en löparrunda. Det var skönt det slapp man vara rastlös hihi. Det är ju alltid skönt att röra på sig. Igår gjorde ja inte många knop låg på soffan o kolla på tv efter ja kom hem vid fyra. Var super duper trött. Men somnade inte förens vid halv ett. Konstigt haha Jag som var så trött fick ingen ro i kroppen. Men tillslut så somna ja så det var skönt det :)

Idag återstår sista arbetsdagen för denna helg. Imorgon är ja ledig och på tisdag :) Har lite att fixa med imorgon. Så det är skönt att man är ledig;) Yey.



Min fina solbränna håller på sakta men säkert försvinna :( Uhu

Ska försöka plocka undan lite här hemma nu innan man börjar jobba får se hur det går :P

Ha en bra söndag

Pusskram
//Mallan♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0