Tjuv.

Nån idiot har snott min cykel :(
Hade gjort mig klar och allting. Skulle möta Annisen för att cykla till Alec. Men när jag kom ner till källaren så stog inte min cykel där. Så tänkte att Stoffe kanske har lånat den och ställt den nånstans. Men det hade han inte gjort. Sist han använde den var förra söndan och han hade ställt den i källaren. Vem fan går in och snor i källaren kan man ju undra. Kan det vara nån som bor här som snott den? Eller va dörren öppen så nån okänd kom in? ja man kan grubbla en del. Men det är sjukt va folk är dåliga på att veta vad som är ditt och mitt. Blir så arg på sånt här.

Igår hade jag iaf en grymt kul kväll med mina underbara töser♥
Vi grillade och drack lite och hade det jätte trevligt. Har faktiskt saknat er♥
Och nu har vi ju berättat våran lilla hemlis med :) Att vi har tatuerat oss i turkiet. :)
Så nu kan jag gå ut med det till er alla :)

Min tatuering nr 2. Den som ja länge velat ha har jag nu :)



Annas första tatuering :)
Nygjord här :)


Mammas första :)
Nygjord här med. Stjärnorna representerar oss hennes 6 barn :)♥



Lite bilder från igår♥





Tack för en grymt kväll :)


Pusskram
//Mallan♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack själv vännen!

Sååå skönt och roligt att ha er hemma igen.

Sånna här kvällar uppskattas då alla kan träffas..

Me like.. <3



Ha de bra vännen. Puss och kram <3<3<3

2010-07-13 @ 01:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0