Kall dusch!

En is is kall dusch är vad jag behöver just nu. Svetten lackar. Fick mig ett ryck nu på fm stack nämligen ut på en liten joggingrunda på 30min. Duktiga jag:) Det gick bra trodde nämligen konditionen skulle vara sämre efter mina 2 lat veckor i turkiet. Men den var det inge fel på så det är skönt det.



Igår var jag väldigt uttråkad men sen fråga Gunnar o Hanna mig om jag ville med o lattja lite boll, så varför inte :) Men vi valde fel tid på dagen det var så sjukt varmt och kvaft. Ingen luft för fem öre. Så det blev inte så där jätte långvaringt. Men det gör inte mig någe det var skoj att komma ut och även träffa er det gjorde mkt. Än att bara sitta inne. Fast jag har inte haft så mkt ork till att göra så mkt sen jag kom hem har tagit några dagar för kroppen att landa. Plus att det är så äcklig luft här hemma så man bara smälter bort.



När min Älskling har gott upp och vaknat till liv så ska vi gå ner på stan och kolla lite på cyklar och ringar :) Jag min klantskalle tappade min ring i havet den följde med i vågorna, var helt omöjligt att hitta den :( Så den ligger nånstans i havet i Turkiet. Känns så grymt naket utan min fina ring. Jag tänkte flera gånger om att ja skulle lägga den i plånboken för den var ju för stor min ring eftersom jag gott ner i vikt. Så man ångrar sig innerligt att man inte gjorde det. Inget att göra åt.



Såhär såg min cykel ut som blev snodd i våran källare:(
En vit dbs damcykel -08


Nu duscha
ha det bra

//Mallan♥

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Jösses vad planen ser sönderbärnd ut på bilderna! Skapligt varmt var det!



Kämpa på med träningen! :)

2010-07-13 @ 11:37:17
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0