Hundkär ;)

Har haft en mkt trevlig dag idag med min syster o bror. Vi fick träffa på min brors hund som kom igår, söta Diva :) Så fin. Jag kan ju säga att jag är grymt sugen på att skaffa mig en hund. Men vet inte om tiden finns för det just nu. Man blir ju riktigt sugen det blir man. Så jag har suttit nu på blocket och tittat på lite hundar. Jag är inne på antingen en rottis elr Jack russel. Men får se när man skaffar sig en vovve. ;)


Jag har alltid velat haft en jack russell, men känner dock inte till rasen så där jätte mkt. Rottis har ja ju haft och göra med eftersom min syster har haft rottisar o har en nu. Svårt det där. Hundar kräver mycket så det är ju inte bara att skaffa hund bara för att min vill utan man ska ju kunna försörja den och ge den allt det där den behöver. Så de kommer väl med tiden för hund ska ja skaffa mig nångång i livet, det är en sak som är säkert iaf :) hihi


Bilder från idag!

Lillebrors o Lollos hund Diva:)


Charmtrollet Marwin:)


Fina Diva :)


Marwin♥


Diva med huvudet på snee:)


Marwin sitter snällt :)


Imorgon ska jag passa lilla Marwin och då ska vi träffa Diva, bror o Lollo :)


Ha en super lördagkväll allihopa♥

Pusskram
//Mallan♥

Kommentarer
Postat av: Hanna T

Jag vill också ha en hund!!!!

2010-07-25 @ 01:44:53
URL: http://lialvthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0