Lite shopping!

Halva veckan har nu gott. Skönt bara två dagar kvar att jobba sen är man ledig i helgen :)
Har idag efter jobbet träffat mina raringar Anna och Pernilla med sin fina mage♥ Inte långt kvar nu hjärtat mitt♥
Vi var och köpte jogging skor jag och Anna, en bh till mig. Efter rundan på stan så hade Pillan ont stackare så vi fick skjutsa hem henne så hon fick lägga sig o vila. ♥ Men det va jätte kul o se dig hjärtat♥ Love to you♥

Gammal bild på oss :) ♥

♥♥♥♥
Anna och jag drog vidare till Intersport där ja hittade lite byxor som ja ville ha så det blev tre st ;) På rean hihi 100kr o 150kr st. Inte dåligt de inte :p Fick på mig barnstorlek haha shit pomfritt. Höll på o dö när anna sa att ja skulle testa de efter som de inte fanns i dam strl, o se där de satt som ett smeck. Tokigt det där hihi. Handlade sen på willy Billys var ju tomt i kylskåpet.

Sköna byxor! Mys♥
Byxor på rean.
Gröna: 100kr från Intersport
Svarta 150kr från Intersport
Grå: 150kr från Intersport


Bh: 179kr från Lindex
Skor: 399kr från Team Sportia

Rekomenderar varmt bhn as skön och håller bubbisarna på plats. Det är som en balconette. Så man kan även ta av axelbanden funkar jätte bra utan de. Den rekomenderar jag varmt till er :)


Ha en bra kväll
Kramar
//Mallan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0