Danne ger sig snart ut i vuxen livet!

Nu går jag på ledighet. Underbart skönt :) Det gick bra på jobbet idag men vart jätte trött mot slutet av passet. Så det blev raka vägen hem o vila. Så nu är jag fitt for fight igen, snart träning ska bli as skönt att röra på sig :) På lördag tar min lillebror studenten as kul :) Ser ja framemot.
Så på lörda ska ja ner till mamma och hjälpa henne lite med alla förberedelser. Blir ingen sovmorgon för min del inte ;) Men det ska bli kul.



Danne är den andra i min familj som tar studenten. Kommer ihåg vilken glädje vilken lycka. Man minns så mkt då man själv tog studenten hur underbart det var. Nu är det bara ett fint minne man kommer ha hela livet :)



Dags att byta om, efter det iväg på träning!!!

Ha de bra vänner♥

Pusskram
//Mallan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0