Handling på H&M!!

Näst sista arbetsdagen gjord sen är man ledig fredag till tisdag underbart skönt♥ Jag jobbade till klockan tre sen drog ja ner på stan och fixade lite ärenden. Va tvungen att köpa nya bhar för mina är för stora inte skönt vill ja lova :( Men detta köpte ja så fina så :)
Allt är från Hm.



Efter lite renn på stan så drog ja mig hemmåt åt lite sallad och sedan satte jag igång med att röjja iordning lite här hemma. Så nu är toaletten, disken, vardagsrumsbordet, renbäddningen och plockat undan på golven. Nu är det lite ordning här hemma bara lite småplock kvar damsugning och golvtorkning kvar :) Skönt..
Har duschat med så nu är man ren,len och fin :) hehe

Dags att lägga sig ner börjar känna av ryggen. Ska nog köra lite sit ups innan läggdags med ;)
Ha det bra
Pusskram♥


Kommentarer
Postat av: Anna

olalal sexiga grejer :D

2010-06-09 @ 21:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0