Idag åker vi!!!

Gick och la mig igår ca 00.30 somnade på engång. Vaknade dock desto tidigare kl:05.30 gaaaaahhh kunde verkligen inte somna om låg och vred och vände. Gick inte alls och magen skrek efter frulle. Så va inte annat än att kliva upp. Så jag körde igång med packningen så nu är jag så gott som klar bara lite små plock kvar att plocka i. Sen så är jag klar :)



Har precis käkat upp min frulle det va gott vill ja lova det ville magen ha. Nu sitter man här framför datan och kollar på lite tv. Ska nog lägga mig på soffan o se om ja kan slumra lite, måste ju orka med o sitta i ett plan i flera timmar och buss och bil. Men idag ser min dag ut såhär, ska vila lite nu sedan duscha, åka o handla med Anna det sista som behövs, packa klart, säga hej då och umgås med sambon, sen ville Pillis ses innan avfard så de måste vi ju hinna med oxå :) Klockan fyra är det dags att bila till flyget Norris åker vi ifrån så inte så farligt långt. Sen går flyget 20.25. O vi är i Turkiet beräknat 01.10. tjohooo.

Trevlig Midsommar gott folk.♥



Pusskram
//Mallan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0