Min dag idag!

Har varit händelserik med först besök hos naprapaten. Gick bra känns som hon fick bort det i ryggen, men man vet aldrig. Bara o kämpa vidare med stretching och övningarna. Efter det var ja nere på stan med mamma och mormor vi fixade Dannes student present/presenter. Blir nog bra :)
Sen hem till Syrran och firade lilla Gabriel som blir 4år imorgon, vi firade honom en dag tidigare eftersom vi jobbar imorgon. Det var mycket trevligt :)

Bjuder såklart på lite bilder :)









Blev ingen träning för min del ikväll pga att ja varit hos naprapaten :( Typiskt så fick vara hemma o tråka. Men sen frågade syrran mig om ja ville gå ut o gå med henne. Det var mkt skönt att få komma ut i friska luften. Mkt trevligt♥
Lille Marwin var med oxå på promenaden han är så söt så♥


Visst e han söt :)


Pusskram♥
//Mallan♥

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Cool tårta! :)

Och supersöt liten hund! :)

Låter som du har haft en bra dag!

PussKram

2010-06-08 @ 23:31:39
URL: http://gunnsa.blogg.se/
Postat av: HannaLu

Vilken galet söt liten vovvsing!! Väldans söta kids också måste jag säga ;)

Ta hand om dig och ha en bra dag! Kramisar

2010-06-09 @ 08:38:54
URL: http://halu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0