Potäter och Sill.

Gårdagens match blev ingen höjdar match vet inte vad som hände. Blev förlust med 2-1. Men bara att ladda om batterierna och hoppas att det går bättre kommande match på onsdag.

Lite bilder från igår!

Men jag är hyfsat nöjd över min insats första halvlek men sen andra vetja inte vad som hände med mig och de andra i mitt lag. Bara bita i sura äpplet och hoppas på att vi är ännu mer taggade till nästa match!!!

Just nu känner jag bara att jag vill komma iväg och ha semester. Vila upp kroppen och bara slappa. Har ont i nacke och rygg vill bara att det ska släppa :( . Men först är det träning tisdag match onsdag. Så kan inte ta semester riktigt än haha.
Efter matchen så hade jag o min fina sambo lite mys och vi åt lite sommarmat. Grymt gott var det :)

Färskpotäter,sill,ägg,skinka och gräddfil med gräslök. Mums sa de i magen :p



Idag vet ja inte riktigt va ja ska göra. Men ska iaf försöka börja små packa resväskan lite och plocka undan lite här hemma. 13.30 ska ja se på när Portugal spelar.


Trevlig Måndag På Er!!!!

Pusskram
//Mallan♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0