4 veckor semester!!

Underbart nu har jag gott på semester :) SKÖNT som in i H******* :)
Tog ledigt i helgen som ja igentligen skulle ha jobbat. Så idag började min semester :)
Efter tre spenderades denna dag med Anna, Pillan, Gunnar o Ira. Vi kolla runt lite på stan sedan gick vi till statsparken och käkade o hade det trevligt i solen. Mkt trevligt tack raringar ♥ Ira åker ju imorgon kväll till Kreta i en vecka så jag o Anna kommer inte träffa henne på 3 veckor. Eftersom vi åker samma dag som hon kommer hem. ♥ Vi kommer sakna dig♥




Mjukglass moffade vi i oss med mums. Men nu är man proppmätt i magen haha




Ha de gött mina hjärtan ni vet vilka ni är ♥

Pusskram

//Mallan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0