Grillning och Mys!

Igår tänkte jag städa och dona det gick inte alls bra. Men vart klar med tvättningen av fönstret i köket och bytte gardiner så det blev riktigt bra ljust och fint dock så syns det inte så jätte bra ljus på bilden men men. Sen la ja mig på soffan och det skulle jag inte ha gjort för då fastnade ja framför fotbollen på tvn haha. Illa jag som skulle städa och ha mig men det sket sig totalt haha. Men jag hinner ingen bråska för ja har ju Semester :P hihi

FÖRE ♥   EFTER


På kvällen drog ja och Pillan vi köpte oss grillkäk och tog oss en cykeltur ner till mor som hade lite tjejfest. Så vi hjälpte till med lite förberedelser och sen så skötte ja o Pillan grillen duktiga vi är. Det är faktiskt inte bara killar som kan grillar tjejer kan oxå ;) eller hur?? Maten blev as god.
Mamma och hennes väninnor drack shot på shot haha kul att se när en annan var nykter. haha va inte alls sugen påt så ja höll mig till cola o fanta och gjorde min svägerska sällis. Men det var trevligt igår, tack allesammans ni e för goa♥ Idag kommer ni dock inte må så bra hehe

Lite bilder hos Mor:









Blekfisen och jag testade mammas bikinisar, ;) Haha Så snygga :P NOT Vi bjuder på denna :)


Snygg stil Penny hahaaaa


Idag gick man upp vid nio och nu sitter man här o såsar :P Ska snart in i duschen och sedan dra iväg till Marieberg med Pillan och Anna. Ska bli trevlans som alltid när ja är med er♥

♥Längtar♥



Pusskram
//Mallan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0