Shopping och film!

Igår va ja på Marieberg och shopade lite till Turkiet resan. Som närmar sig med stormsteg bara 4 dagar kvar nu :)

Tack för en trevlig dag brudar plus mor♥

Detta köpte jag!

Klänning: Gina Tricot 149:-
Sandaler: Skopunkten 249:-
Solskyddsfaktor: Cubus 119:-
Ljud kabel: Claes olssons 49:-
Läppfaktor: Apoteket 49:-
Bikini: Cubus, överdel 129:- underdel 99:-

Senare på kvällen kollade jag och min Älskling på en film Kick Ass. Den var bra :)

 

Just nu sitter man och klunkar i sig vatten. Så kroppen har lite o ta av till matchen idag :) Vi spelar mot Vingåker igen idag fast på våran hemma plan.

 

Hoppas ni haft en bra helg för det har jag haft :)

♥Med underbara vänner och med min underbara sambo♥

♥Ni är BÄST love♥

 

Trevlig söndag på er!!!!

ByE ByE


Kommentarer
Postat av: HannaLu

Vilka fina saker du köpt, jag hoppas du får det alldeles underbart på semestern!

Bra kämpat idag vännen! Kramsiar i massor

2010-06-20 @ 21:57:05
URL: http://halu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0