Fint väder!

Min dag idag har sätt ut såhär. Började min dag med att äta frulle, cykla ner till mamma. Det va mkt skönt med en cykel tur i det härliga vädret. Syster o hennes familj var hos mor och fikade så fick träffa dom med det var trevligt. ♥ Sen blev det steking med mor skit skönt och varmt. Fick mig lite färg :) Drog mig hemåt vid ca kl 15.30. Det blev raka vägen hemåt slängde fram dammsugarn och torkade golven så det luktar citron här hemma nu :) Fräscht och fint :) Efter allt städ och fej så bytte ja om och drog iväg på fotbollsträning i hettan. Skönt att röra på sig lite. :)



Imorgon har jag lite att stå i har tvätt tid 12-17. Imellan ska ja hinna packa, laga mat och diska. Hej o Hå...
Sedan ladda inför kommande matchen mot Julita/gropptorp. Efter matchen ska jag njuta för då är det bara en sovnatt kvar sen bär det av till Turkiet:)   Wonderful♥




Tjaaooo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0