Vi ägde!

Igår vaknade ja som sakt tidigt kollade på 2 filmer. Dear John och Meet the spartans. Dear John var en kärleksfilm den va jätte bra så den rekomenderar ja starkt. Meet the spartans va rolig haha..
Jag var så grymt rastlös så drog ner på stan med Anna,Hanna o Pillan. Mycket trevligt.

Sen raka vägen hem till Anna. Iväg till samlingen. Underbart väder ute. Dock lite för varmt att spela fotboll i men det gick bra endå så ska inte klaga :) Första halvlek ägde vi matchen totalt, dock så fick vi inte in våra chanser. Vilket var synd. I andra så tappade vi lite dock så dominerade inte Julita/Gropptorp enligt mig. Då skulle ni ju ha vunnit med mera. haha Men jag är inte ett dugg bitter över att vi förlorade jag är så grymt stolt över mitt lag vi är så jäkla duktiga. Ångrar inte alls att ja bytte lag. Trivs som bara den. Det är de viktigast av allt. ♥ En eloche till alla som spelade igår vi var GRYMMA även till hejjarklacken. Förlust med 2-1 gjorde mig ett mål på en hörna så den gick rakt in i mål. Fan va glad jag vart och mina lagkamrater med kom och krama mig och var super glada. Det gör en varm inombords. :)
Bara att ladda om batterierna nu till vingåkers matchen på söndag då vi spelar vårat spel, det vi är bäst på.
Jag var glad endå fast förlust. :)

♥♥

Efter matchen så beställde vi käk en 65an från norr tog jag super gott. Dock var ja inte så sugen på pizza så åt bara lite grann. Måste ju unna mig de ibland :)
Jag gick och la mig skapligt tidigt igår kl: 9.00 va i säng. Mkt tidigt. Fast somnade inte förens vid ca tio halv elva då ja vred och vände. Hade ont i mitt knä vet inte va ja har gjort men det ömmar lite kan ja ju säga plus ett fint blåmärke på låret fett nice. Not haha.


Bra spelat igår tjejer vi ska vara stolta över oss :) Revanch tar vi på deras plan den 23e. YEY
Sen den 24/6 drar ja och Annisen till ett varmare ställe :)

Bilder kommer kanske senare ;) Beror på hur de är.


Pusskram
//Mallan♥




Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag håller med!

Vi spela sjukt bra första halvlek.

Finns inget att klaga på.

Vi spela som ett lag ska spela.

och jag är sååå sjukt glad att vi bytte.

Kan inte ha blivit bättre.

Det gör inget att dom vann..

För vi har vunnit nått mycke bättre och det är

sjukt goa lagkamrater. Endel faktiskt kanske vänner för livet. och de betyder såå sjukt mycke mer.



Vist hade de vart roligt med en vinst..

men en förlust med 2-1 är helt okej..

Dominera gjorde dom absolut inte som de stod i tidningen.. Då hade dom som sagt vunnit med mer!

Vi gav dom verkligen en match!!

Den ska vi va stolta över!!



Ha de bra underbara vännen min!

Puss och kram <3<3<3

2010-06-07 @ 17:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0