Gårdagen.

Jag började min dag med att jobba från 6.45-14.oo sen hem och plocka undan lite.. Efter det kom Anna och hämtade mig så drog vi till Willys och handlade lite, sen hem och lämna varorna. Iväg och sola gjorde vi efter det och guuud va skönt det var somnade till och med i solariumet, haha.. Så grymt skönt var det allt. Efter en skön solning drog vi och hämtade Pillan och våran mat den berömde kyckling tallriken från Norr, mm mm..
Bar det raka vägen hem till mig.. Vi åt våra goda tallrikar och vart mkt mätta i magarna. Slängde igång en film men det vart inte så mkt tittande, satt och pratade mest. Mkt trevligt♥

Sen var det dags för lite hårfärgning, blev hyfsat bra men lite mörk så ska köpa mig silverschampoo idag så får se om de blir lite ljusare :) Annars så vart det jätte bra i håret.. Denna gång körde jag på ljusbrunt men det vart mörkt pga min gamla färgning men men.. haha Tack för hjälpen svägerskan

Mitt hår växer så det knakar blir bara längre och längre :) Gillas
När jag fått den önskade längden på håret då ska jag bäge mig till Frissan och klippa upp de lite kanske elr va man ska hitta på med det;)

Bebben började böcka runt i Pillans mage så fick känna på lillen :) Så kul att se att du mår så mkt bättre nu hjärtat♥
Vi får ta och ses snart igen. Fast på söndag ses vi ju hihi då blir det fotografering för hela slanten. Även imorgon för mig och Anna får se hur det kommer gå hehe..


♥♥♥

Det var en härlig dag igår♥

Pusskram♥
//Mallan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0