Helgen som varit!

Nu har ja inte bloggat på ett tag fy mig.. Men har varken haft tid elr ork..
Helgen har varit helt underbar. Först match mot Hampetorp/odensbacken där vart det vinst med 4-1 dock inte så bra spelat men det vart vinst iaf :)
Efter matchen bar det raka vägen hem för en snabb dusch och packa väskan. Gick sedan till Anna, träffade på de andra brudarna och sen bar det iväg till Stugan.. Guuud så skoj ja hade inte en lugn stund precis, mycket tjo och chim :) Vi hade det riktigt mysigt i lilla stugan vi köpte oss 2st familjepizzor och mumsade i oss. Det blev även lite charader, och mkt snack..
Det tog ett tag innan vi somnade ni vet hur man kan bli när man är över trött= flummig. Men vi somnade iaf tillslut.

Klockan ringde 06:45 då det var dags att stiga upp ur den sköna sängen. Klä på sig och göra sig klar och packa väskan. Vi kom till ULLARED vid ca 07:30, ja lovar det var inte alls mycket med folk typ inte en kotte när vi var där. Förra ggr man har varit där så har det varit fullt med bilar på hela parkeringen och bussar här och där. Så man kan ju säga att det var skillnad att komma så tidigt till Ullabulla.

Jag hittade en massa fint, jag hittade min efterlängtade röd resväska för 600kr som är välbehövligt till då vi åker till Turkey och det vart den stora varianten, så inte illa det inte. Har även införskaffat mig nya skor, skit snygga och sjukt sköna dock vita men det är går de med :) Dock så har vi alla brudar såna nu men de gör inte mig någe :P hihi..  Fast dom köpte ja inte på Ullabulla. Hehe
Köpte dock inte lika mkt som ja brukar göra när ja är där. Men de gjorde inte så mkt jag var mest ute efter en ny väska och skor. Även lite onödiga grejer med haha..



Detta var en kanon helg den bästa på länge♥ Hoppas verkligen att de kommer fler såna här helger med er♥ Fast det vet ja ju att det kommer att bli :) LOVE♥
♥Tack för denna helg Babes♥


Bilderna kommer nog upp på fb så småningom eller om de kommer upp här de visar sig ;)

Pusskram♥

//Mallan♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig hjärtat bästa helgen på länge hade så himla kul:D <3<3<3<3<3

2010-03-24 @ 07:57:00
Postat av: Hanna T

Grymt rolig helg var de! Mys och bus!

Fler sånna tycker jag!

så, självklart får de bli en ny roadtrip snart igen!! =)



Ha de bra vännen min! kramar om <3<3<3

2010-03-24 @ 08:09:45
Postat av: Lulu

Ja fy Mallan, jag har bara väntat och väntat på att du ska skriva ;) hihi! Härligt att ni hade det skoj, kan tänka mig att de blev mkt tjatter och skratt.. =)



Ha en bra ledig dag!



Kramelikram Lulu ;)

2010-03-24 @ 09:43:35
URL: http://halu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0