Ledighet.

Efter denna jobbar helgen så är det jätte skönt att vara ledig idag ujja :) Känner att jag är grymt seg och trött i kroppen fast jag sovit från 22.30-11.00. Förstår inte varför man fortfarande kan vara trött fast man sovit så länge hm de är konstigt det där.. Seg är jag ju pga matchen igår då brukar man ju vara seg i kroppen så inget nytt direkt :P Så vad händer på min lediga dag?
Nä ni inte mycket nästan inte ett skit ska jag göra bara unna mig en softar dag. Förutom träning ikväll såklart den vill ja ju inte missa :) Ser ja framemot. 
Det är väl typ det som sker för min del idag. Har som sakt inge speciellet planerat, men det är skönt att ha såna dagar med :) För sen så jobbar man ju imorgon,ons,tors och fredag bara dag turer för den delen det är inte illa de inte :)

Juste jag passade ju Gabriel i tordags det har ja ju glömt att skriva om :) Det gick jätte bra, vi hade det kul. Vi lekte lite med min webcam som ni kan se här :) Gick även på promenad i det fina vädret. O hälsade på mor på jobbet. Det tyckte Gabriel om. En hel dag med moster, måste ske lite oftare♥






♥STOLT MOSTER det är jag det :) ♥

Pusskram
//Mallan♥

Kommentarer
Postat av: hanna

Sweet!!

Förstår att du är stolt moster!

Det är roligt med dom små liven!! =)



och snart får du bli faster också =)

2010-03-16 @ 12:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0