Mumsfilibabba.

Gröten vart helt okej förutom lite för fast.. Men gott vart det :)
Så nu sitter man här och smälter maten lite. Mätt i magen är jag iaf.
Om ca en timme så är det dags att dra iväg på fotbollsträning, det står fys på schemat as kul :) Sen ska man bara hem och duscha äta, sova. Så ser kvällen ut för min del. Juste desperate housewifes börjar igen ikväll kl: 21 hoppas jag hinner hem.. :) Men kommer nog missa lite, eftersom träningen slutar 21. hehe



Jag är grymt glad idag, stoffe fick reda på idag att han får fast. Jag kommer förmodligen fortsätta med mitt vikariat till augusti iaf. För jag har vik till maj sen är det ju sommar. Så då blir det jobb då med. Det ser ljust ut för oss nu. Grymt skönt iaf att stoffe fått fast... Weeeiii

Dagarna går så sjukt fort nu för tiden, imorgon är det redan onsdag sen helg.. Ojoj här går det fort i svängarna men skönt det, då kanske det blir sommar snart med hehe...

// Mallan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0