Mys såklart.

Då var denna helg fullsmockad av härligheter :) Det gillas.. Idag har jag jobbat, snart blir det raka vägen hem till Annisen vi ska beställa lite pizza nr 65 på pizzeria Norr rekomenderas varmt den är Skita gooo, så den blir det för våran del.. Efter vi blivit mätta och belåtna så ska vi till Hanna L på lite myskväll, kommer nog bli en härlig kväll med de goa brudarna♥


Bild tagen från Hannas Facebook ;)

Imorgon blir det tvätt time, stoffe hade råkat bokat fel så det vart ingen ikväll. Vi som har massor av tvätt så får gå upp tidigt och tvätta imorgon bitti. Men det ska nog gå bra :P Efter det blir det jobb som gäller igen för min del.

Även imorgon jobbar jag med till två.. Sen raka vägen hem kanske vila lite om ja hinner :P Blir träningsmatch sen ska bli skit kul :) Ser jag mycket framemot.

Jaha detta va lite kort vad som kommer hända denna helg :)

Hoppas ni får en toppen bra helg :)
Pusskram
The One And Only Mallan Höhö

Kommentarer
Postat av: HannaLu

Mysigt att du kommer!!! :)

2010-03-12 @ 17:04:40
URL: http://halu.blogg.se/
Postat av: Mallan<3<3

Ja, och riktigt kul hade jag med :)

2010-03-13 @ 07:29:09
URL: http://maaliinjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0