Panik.

Ingen kul kväll igår kväll. Fick verkligen panik. Jag hade lämnat kvar både nycklar och mobil hemma för Stoffe var hemma så då tänkte ja då kommer ja ju in. Men hade inte tanken på att porten är låst när ja kommer hem från träningen.
Fick verkligen panik, röck i port dörren men ingen hörde, ropade på stoffe försökte mig på o kasta sten på fönstret med det var inte det lättast när man bor högst upp. Sprang till Anna porten där var oxå låst, sprang runt till hennes fönster ropade och försökte kasta sten gick inte heller så bra.. Ingen hörde mig. Fick verkligen panik så sprang tillbaka till min gård med genom blöta skor och frusen. Sen gav ja upp och satt mig utanför porten och hoppades på att någon skulle komma ut. Men inte en kotte ville komma ut.. Så kom ja på att Nettan mammas vännina bor ju längst ner och huset brevid mitt. Så ja knalla dit och letade efter någon pinne men hittade ingen :S Slängde en snabb blick mot alla trappingångarna och den i mitten tändes och ja bara kuta dit. Dom släppte ner mig i källarn och ja kom in.. Shit panik till max.. Stoffe tog hand om mig var verkligen sten frusen från topp till tå men mest om fötterna, knall röda och bara värkte. Fick sitta i badet och värma upp stackars mig, var ute i ca 30-45min.. Nu har jag lärt mig en läxa ALDRIG lämna kvar både nycklar och mobil hemma.. Shit..



Men skönt att jag kom in iaf :)

Pusskram
//Mallan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0