Solsken!

Imorse vaknade man utav fågelkvitter och solen sken in i sovrummet. Kände mig hyfsat pigg och gick upp. Skön känsla, våren är snart här, härligt :)
Så nu har man fått i sig frukost för några timmar sen, funderar på att ställa mig på min crosstrainer och köra lite. Missar ju som sakt träningen ikväll så ska nog träna lite här hemma innan jag ska till jobbet. För ikväll jobbar jag från 15.oo till 20.30. Imorgon är jag ledig och likaså på torsdag :) skönt..
Men det är min jobbar helg denna helg så den kommer nog bara springa iväg, hoppas jag iaf. Hihi



Göra iordning lite käk nu kanske :)
Får se vad man hittar på..
Men först träna kroppen, ni vet beach 2010 ;)

Puss & Kram
//Mallan♥

Turkiet 24/6 - 2010 ♣

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

SV: Känns bra att höra, för blev nämligen den som jag beställde! =P

2010-03-09 @ 20:07:41
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0