Hjärtat<3

Just nu känner jag mig grymt uttråkad och ensam.
Älsklingen är och jobbar. Här sitter man i sin ensamhet, ingen att snacka med på msn heller ingen raring inne. Hade Pillan inne en stund och bubblade lite med henne men inte längre hon behövde vila sig. Men Annisen kom in för ett tag sen så nu har ja lite sällskap♥
Så tror jag ska träna av mig lite så jag har någe att göra iaf. För här kan ja ju inte sitta och häcka. Fast jag skulle ju ha städat idag var det tänkt efter jobbandet, men så blev det inte. Pallade inte helt enkelt. Får se om man orkar med de imorgon det visar sig.

Fick ett mms från Pillis idag på lilla bebbin♥ Den har växt lite mera är nu 15cm lång..
♥Mys Mys♥
♥Vi får ta och träffas snart hjärtat♥
♥Saknar dig min underbara vän♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


♥Pusskram♥
//Malin♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0