Helgen!

Helgen gick grymt fort kan ja ju säga. Min jobbar helg är över vilket är skönt, kan man åter igen se framemot nästa helg. Som är fullspeckat då med.

I fredags vart det mys hos Hanna Lulu :) Det var mycket kul och mycket trevlig kväll. Vi får ordna fler såna kvällar. Vi sjung sing star gick dock inte så bra för den yngre versionen, men vi bjöd ju iaf på oss själva. Vilket ledde nog till att vi förlorade ni andra "äldre versionen" var ju så grymt seriösa hahahaaaaaa... Men det var jätte kul att sjunga och mycket skratt blev det med för den delen och det gillas :)

Bjuder på lite bilder från denna underbara kväll♥

Bebisen♥

Lite shake faces :) Haha

vi börjar med en Gunnar!

Anna & Alec!

En Pillan!

Hanna & Hanna!

En klockren på Hanna T haha

Tack för denna kväll raringar♥

På Lördagen blev det uppgång jätte tidigt kl:7:00 gick jag upp för att tvätta ojoj vad det va kämpigt var jätte trött. Men det gick bra att tvätta för det behövdes verkligen, hade fullt med tvätt kan ja ju säga.. Efter allt tvättande så kom mor förbi och toppade mitt hår lite det behövdes vill ja lova, var lite slitet så det var skönt att klippa av lite :) ♥Tack Mor för hjälpen♥
Efter det var det dags att jobba började 15-21. Men kvällen gick fort så de va skönt de :)

Söndag Igår, Så jobbade jag till 14.00 sen hem och packa väskan,laga mat och äta. Sen kom brudarna och hämtade mig och vi drog iväg till Hallsberg för att spela våran första träningsmatch mot ett div 3 lag. Var grymt nervös ska ni veta. Men det släppte sen. Vi spelade grymt bra, hittade varandra lätt som en plätt och allt gick mycket bra för oss. Vi vann med hela 4-0. Jag gjorde ett snyggt mål, ska se hur man ska förklara de haha
Jag kom från vänster kanten och sköt därifrån en schysst boll rakt in i krysset. Trodde inte att den skulle gå in men det gjorde den as snyggt mål om ja får säga det själv :) haaha.. Jag var nöjd med min insats mest i första halvlek sen andra vetja inte va som hände med mig. Hm? Men de gick ju bra endå.
Jätte kul att spela igår med. Vi är ett sånt härligt gäng :) Detta kommer nog bli en bra säsong, känner ja på mig..
Efter matchen var det bara att ta en snabb dusch sen raka vägen hem.
Så idag är man lite seg i kroppen, men det är bara skönt. :)

Det var min helg:)
Hoppas ni hade en bra helg!
Puss & Kram
//Mallan♥



Kommentarer
Postat av: Hanna T

Ja, fast man har jobbat så har de ju vart en grymt bra helg!!



Haha, shit vilka snygga bilder du lagt ut :p

herre guuuuu så fint :p

Rolig kväll var de. Fler sånna tycker jag. Riktigt nice!! me like



och matchen, Så grymt bra. sjukt snyggt mål Mallan! Du total ägde där nere på backen!!



Ha de bra vännen min! <3<3<3

2010-03-15 @ 13:02:15
Postat av: Hanna Lulu :)

Haha! Schyssta bilder du lagt ut :) Jag håller med om att vi måste ha fler sådana kvällar!!!

Jag lovar, ni kan få en revanch mot oss oldies om ni vill.. hihi! Kramisar

2010-03-15 @ 14:23:00
URL: http://halu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0