Tisdag.

Ny jobbar vecka återigen. Dock så var ja ju ledig igår men en dag gör inte mycket. Fast det va skönt. Väldigt skönt med löpning men fick så grymt i knäna inte alls skönt så sov inte så gott inatt. Vaknade flera ggr av värk. Men nu ikväll känns det som det släppt lite. Fast inatt var det inte alls kul så blir tidigt i säng för min del ikväll. Vad har man gjort idag då, jo jag jobbade till kl 14 sen mötte jag Annisen på stan för hon skulle pierca om sin navel. Men det sket sig för hon som gjorde det förut gör inte sånt längre så typiskt och surt.

Sen bar det iväg och handla lite, shoppade lite mat och matsäck till lördag. Eller matsäck och matsäck de blev lite yoggy, must, godis och stjärnor. Måste ju ha lite till roadtripen ju. Haha.
Jag och mina underbara vänner ska först spela hemma match på konstgräset sen efter det raka vägen till Ullabullared och sova kvar där hos Annas morbrors stuga, sen på söndan blir de shopping på Ullared ;) De ni.. Hehe
Ska bli kul :)



Pusskram
//Mallan♥

Kommentarer
Postat av: Anna

tack för idag<3 trevligt att dom börjat med must :D längtar till på lör o sönd kommer bli skit kul:D lpmmer va skit soft att gå runt på ulla i våra härliga valla mjukis ställ:P <3<3

2010-03-16 @ 21:31:04
Postat av: Mallan<3<3

Tack själv hjärtat<3 Ja verkligen as gott med must ju:) Du jag med kommer bli skit kul. Ja vi kommer ju iaf hitta varandra lätt som en plätt;) As skönt med soft kläder ju <3<3<3

2010-03-16 @ 21:44:01
URL: http://maaliinjj.blogg.se/
Postat av: Alec

Ååh vad jag längtar till lördagen =) ska bli såå kul!! hörde vilken klädsel vi skulle ha, bra val där ;)

Puss&kram <3

2010-03-17 @ 09:09:28
Postat av: Hanna

Ja, shit va jag längtar till helgen nu! Ska bli riktigt roligt och skönt att komma iväg!

Det bästa av allt är ju att hela kompisgänget åker.

Kan ju inte bli bättre! NICE!!! me like



Ha de bra vännen. Puss och kram <3<3<3

2010-03-17 @ 13:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0