Kanon Helg<3

Ännu en lyckad helg :)

Fredags så hände det inte så mkt för min del jobbade kväll, och det gick bra. Var på stan ensväng innan jobbet med Pillis, vi gick och tittade lite oså köpte ja lite cider till lördagens bravader.

Lördags: Blev det inte mycket sömn somnade vid två på natten i fredags sen skulle man upp kl 05:45 för att man börjar jobba kvart i sju. Så jag var skapligt seg på lördagen på dagen. Jag slutade vid två, tog cykeln raka vägen hem. La mig och vilade en stund men det gick inte alls bra, det bara kröp i bena på mig vart så rastlös så jag sket i vilandet och började göra mig iordning för kvällens bravader. Vid tjugo i fem kom Alec och brudarna så då drog vi till Duveholm för lite bowling med laget. Det var jätte skoj och jag var taggad till max. Men sen kom tröttheten efter 2serien i bowlingen och det luktade mat så vart grymt hungrig. Kl slog sex dags för MAT tacobuffe stog de på menyn. ÅH så gott de va :) Men sen vart vi så grymt törstiga så vi drog vidare till Alec som skulle byta om och fixa sig lite :) Efter lite piffing så kom Hannas bror Andreas och hämtade oss grymt snällt tack Andreas :) Han skjutsa oss till Malin B. Där var hela 29st lagkamrater :) As kul att vi blev så många..
Kvällen bjöds på många tokigheter och roliga lekar hade vi med. Många kort och filmer vart det på min kamera ca 361 st de mesta vi kommit upp till någonsin. Roliga bilder och filmer har jag nu haha..
Vi dansade som bara den med och Hanna bjöd på sig rejält och visade sina sköna dans movs.
Sen började det tunna ut på lite folk, så då var det dags att dra vidare till statt. Där fortsatte dansen vidare. Men sen vart vi så grymt trötta så vi drog till donken och käkade lite. Pallrade oss hemåt, jag hade ju visst råkat knäppa min jacka lite tokigt brännvin förstår ni lite trött och drunk haha illa det där.
Skönt att komma hem slocknade på engång när ja slängde mig i sängen.

Kommer lite bilder här från kvällen :)

















Haha :P

Söndagen: Gick så grymt fort pga sommartid! Dagen bara drog iväg. Mamma ringde vid 11 och fråga om ja skulle med till lillebror och fira honom. Ja vad gör man inte för sin käre bror. Var verkligen ap trött men det gick ann. Hade jätte trevligt hos Danne och Lollo. Mamma, mormor, Lasse, Sistra mi Linda och Gabriel kom dit oxå. Kul att träffa allesammans. Danne är duktig musiker så han spelade lite på sin gitarr och Gabriel försökte ta sig ton :) så söt..

Stressa hem, packa väskan, sätta in linserna, fixa håret. Sen vart det dags för våran träningsmatch mot Dunker. De första 10min vet ja inte vad vi höll på med. Och jag visste inte alls vart ja skulle hålla hus, fick testa på innermittfällts plats i början. Men där sög jag vill ja lova vart skit rörigt för mig där. Men sen fick ja komma tillbaka på platsen jag hör hemma på och spelet såg även mkt bättre ut sen. Vet inte om det var pga mig men baklinjen blev bättre iaf :)
Andra halvlek var det jätte kul att spela allt gick så bra vi hittade varann och spelet vart så bra.

Det blev iaf vinst med 5-3 mot Dunker på hemma plan i slask och gegg. Jag hamna självklart i en pöl haha..
Men det får man tåla lite skit skadar ju inte :P  Självklart så har jag bilder och filmer från denna match :) Två filmer är ju uppe på bloggen under :)

Här bjuder ja på lite bilder!




Sunkan sköningen själv, ja de är en blöja hon har på huvve haha :P

Uppvärmning :)

Då var det dags!!



Gunnar laddar för en utspark :)









Tack Alla Goa Lagkamrater För Denna Helg<3<3<3<3


Pussar & Kramar
//Mallan♥


Kommentarer
Postat av: Hanna T

haha, ja man måste ju bjuda på sig själv ibland för att höja stämningen ;)

och mina dans movsen.. oj,oj,oj.. dom är inte att leka med.. Hahaha ;)



Vilken galet rolig helg vi haft!

Och matchen sen då! Det blev ju tillslut en riktig succé =)



Mallan du bjöd verkligen på de bästa! Hahaha =)



HA de bra nu älskade vännen min! Kramar <3<3<3

2010-03-30 @ 10:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0