Jobbig dag.

Efter arbetspasset igår så gick ja på 4 dagars ledighet. Skulle igentligen ha jobbat på fredag men var tvungen att ta ledigt pga begravningen♥ Usch känner att det kommer vara så jobbigt och tungt imorgon :'(
Det är tur att man har sina nära och kära som finns där för en.
♥Betyder så mycket♥  

*Sad*



Jag och Anna tog oss en cykeltur till solariet igår, jätte skönt. Sen när jag kom hem så färgade jag min utväxt i håret, behövdes vill ja lova. Så färgade inte hela håret, tänkte det sliter ju på håret så tog bara utväxten. Det var jätte bra :) hihi..

Idag på fm har det inte hänt så mycket har kört igång en maskin disk. Väntar mest på att klockan ska gå så att det kan komma eftermiddags sol på min balkong så man kan sätta sig där ute en stund. Vid 14 kommer min syster hit och ska toppa håret på mig. Ska bli skönt att bli av med de slitna topparna vil ja lova :)
Ikväll blir det träning, ska bli skönt att röra på sig. Hoppas foten inte dummar sig.



Undebar dag idag med sol och värme.

Ha en bra dag kära läsare♥

Pussskram
//Mallan♥

Kommentarer
Postat av: Gunnar

<3

2010-05-06 @ 17:22:44
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0