Kort Klippta Lillebror.

Idag har jag
♥Jobbat
♥Varit på h&M och köpt 2st  tunikor as sköna o fina. Endast 99kr st ;)
♥Även varit på Apoteket och hämtat ut mina Piller.
♥Följde med mor till lillebror när hon skulle klippa han, blev kort han hade innan håret till axlarna. Men nu är det kort vill ja lova. Ser lite äldre ut i kort :) Jätte fint blev det.
Så nu är han fin till Studenten :)
♥Tvättat
♥Nu bubblar ja med Anna och syrran på msn, trevligt må ja säga ♥

Här är dom från H&M samma fast i olika färger. ;) hihi
Köpte den svart och ljus "rosa" elr va de är för färg idag haha. Den med blommor på fick jag igår av en goding :)
Lovar att bjuda igen nån dag. Tack snälla du♥
Jag kan ha strl Small inte illa de inte :)
Mallan har blivit lite mindre i kroppen, det gillas skarpt.






Pusskram
//Mallan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0